A Félegyházi Fejlesztési Nonprofit Kft. tájékoztatja a távhőszolgáltatást igénybe vevő fogyasztóit, hogy a koronavírus terjedésének megelőzése és minimalizálása érdekében a személyes ügyfélfogadás 2020. november 16-tól határozatlan ideig szünetel.
Kérjük, hogy tisztelt Fogyasztóink ügyintézésére az elektronikus vagy telefonos elérhetőségeinket szíveskedjenek választani. Az elektronikus ügyintézéshez szükséges nyomtatványok honlapukon elérhetőek
https://kiskunfelegyhaza.hu/tavho/nyomtatvanyok
Elérhetőségek:
Tel: (+36) 76/461-428
E-mail: tavho@kiskunfelegyhaza.hu
Személyes ügyintézésre csakis halaszthatatlan esetben, telefonon vagy e-mailben előre egyeztetett időpontban kerülhet sor.
A koronavírus terjedésének megelőzése érdekében Társaságunk az alábbi korlátozásokat vezeti be a hibaelhárításokkal kapcsolatban.
• Karbantartó kollégáink csakis a szolgáltatás ellátásbiztonsága érdekében legszükségesebb hibaelhárítási feladatokat látják el, melyek csőtörés, szolgáltatás kiesés, radiátor kilyukadás megszüntetése.
• Nem minősül halaszthatatlan karbantartásnak a szerelvények csöpögése, továbbá ha azt érzékelik, hogy a radiátor hideg, de ennek ellenére a lakás hőmérséklete eléri a 20 ̊C-ot.
• Az esetleges beázások esetén kérjük, hogy előzetesen vizsgálják meg a beázást mi váltotta ki, szennyvíz, illetve ivóvíz meghibásodások elhárítására továbbiakban sem vagyunk jogosultak.
Társaságunk folyamatosan figyelemmel követi a koronavírus okozta helyzetet és hivatalos ajánlásoknak megfelelően hozza meg a további intézkedéseket.
Kérjük, hogy minden tisztelt Fogyasztónk szíveskedjen partnerként kezelni a kialakult helyzetet, melyhez köszönjük a közreműködésüket, az esetleges kellemetlenségek miatt szíves megértésüket és türelmüket kérjük!
Félegyházi Fejlesztési Nonprofit Kft.